Kjell på förstasidan



  
När pappa kom hem med posten idag så gick han fram med östgötatidningen till mig. "Känner du igen den här personen" sa han och visade mig förstasidan.  Huvudrubriken var Idrottslärare säger upp sig och under fanns en bild på min idrottslärare och klassföreståndare Kjell Thorin. Det var ingen nyhet för mig. Kjell hade redan berättat för vår klass och säkert för alla elever han har men det var roligt att det uppmärksammas. För det är nämligen av en speciell anledning som han slutar. Han tycker nämligen att det är väldigt dålig säkerthet i gymnastikhallarna han undervisar i och trots att han säger till så händer det inget.  Nu så ska han börja undervisa i Motala igen. Han har tröttnat på att inget händer. Som tur är så stannar han tills vi som går i 9:an nu har gått ut så att vi ska slippa byta lärare nu sista terminen. 

                                       
                                      En av bilderna på Kjell från östgötatidningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0