Paddling i nya skolan

Igår träffade jag min nya klass. Än så länge så gillar jag den! Folket verkar helskönt och jag har inte retat mig på någon! Än.... ^^ Haha, jo jag tror det kommer bli tre roliga år!

Vi fick en väldig massa papper och ha någon slags lek där man skulle forma ett kors av stolarna när man stod på dem. Dessutom har vi rabblat namn ett par gånger. Några börjar faktiskt sätta sig! Jag har jättesvårt för namn annars.

Idag paddlade hela klassen en bit på svartån. Naturligtvis blev vi ihopparade eftersom de vill att vi ska lära känna varandra. Jag hamnade med Ingrid och ja, efter ett tag tycker jag att vi var rätt duktiga på paddlandet. När vi kom fram åt vi och gjorde en jättesnabb sammarbetsövning. Därefter var det bara att åka tillbaka igen. Dagen gick jättesnabbt. Faktum var att ingen hamnade i vattent! Tro't eller ej!

Vår klassföreståndare var snäll nog att berätta att vi har mattetest imogon för att man ska se vad vi kan. Första dagen med lektioner och vi har matteprov.... Suck..... Men men^^ Vi slipper det ju någon annan dag då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0