Puh.....

Jag menar inte inte Nalle Puh. Mer "puh" som ett lättnande andetag. Det har varit mycket i skolan ett tag. Förhoppningsvis ska jag hinna skriva lite bloggen under en vecka här innan det drar igång lite igen. Fast lite mer inlägg än vad det varit på senaste tiden hoppas jag att det blir.

Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta, vad har egentligen hänt? Det mesta kretsar för tillfället runt skolan. Inte så kul varken att skriva eller läsa om. Eller?

Jag trivs sjukt bra i klassen! Är väldigt trött på alla läxor men jag tänker härda ut. Det är dock jättemånga som går och småfunderar på att byta linje. Nej! Det får de inte! Klassen är ju så bra som den är. När man är det folket så står man ut med det mesta i skolan. Hur blir det då om en massa byter? Förhoppningsvis så kommer ingen till skott med att byta så att det inte blir av.

Min moppe har jag för övrigt inte fått tillbaka än och nu är det ju näst intill för kallt att åka moppe på morgnarna så jag ingen egentlig panik längre. Det är nästan redan för sent. Därför får jag skjuts till tåget varje dag.
Visst det är väl skönt att få sitta i en varm bil. Det är bara det att den här veckan var lite speciell så vi har haft tre sovmorgonar.
Dock har jag inte haft någon hitills eftersom mina föräldrar inte kan skjutsa mig till stationen senare. Imorgon ska jag dock få ha sovmorgon precis som klasskompisarna! Härligt!







Kommentarer
Postat av: max

Läxor är jobbiga! Fin bild

2009-10-13 @ 20:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0