Poolparty och stan i hettan

Som sagt var kvällen med tjejerna och poolen underbar och igår drog jag dessutom in till stan med Lotta. Det blev en se men inte röra tur, för ingen av oss hade ekonomi för att shoppa loss. Vi visste vad vi skulle ha och det lyckades vi handla på en halvtimme! En väska och ett fotoalbum till Lotta. Ett par svarta byxor till mig. Lotta ska använda albummet till att sätta in alla skolfototon och andra fotografier av de klasser hon gått i, i grundskolan. 
      
Själv har slarvat med att köpa hem skolfotona. Jag har ju gått i samma klass som Lotta från sexårs till sexan så jag får kanske tjuvtitta lite när albummet är klart!


Därefter blev det mycket snackande, svett (inga tårar som tur var) i hettan och tittande på saker som vi inte hade pengar till att köpa. Jag insåg rätt snabbt att Lotta är ett fan av att köpa TV-serier och hon insåg nog rätt snabbt att jag har uruselt lokalsinne!

Tyvärr blev jag inte kvar i Mantorp så länge. Tack så jättemycket Lotta för dagen! Vi har inte umgåtts "själva" förrut och båda var nog lite nervösa helt i onödan. Jag gör gärna om det!



Anledningen till att jag inte stannade så länge var för att repetera den konsert som jag deltar i i gästisparken ikväll. Kom och titta alla människor som läser detta! Vi vill ha större publik än blåsarna förra veckan! Det ska gå att slå dem! Halv 7 i gästis med Peter Johansson och två riktigt duktiga tjejer som ska sjunga solo.


Bilder från poolpartyt:


 


Vår egen linslus Mican! :-P


Sofia och Mican dyker i poolen


Proffsiga Lotta!


Alla gästerna i eller vid poolen


Alla utom Josse ,som står bakom kameran, hoppar i poolen
Och ja, idioten som hoppar högst i mitten är jag!
Datorn är så seg att jag inte orkar lägga upp mer bilder just nu!
Ha det bra så hoppas jag att jag ser något ansikte ikväll som jag känner igen!

 

Kommentarer
Postat av: johanna

vem är det längs till vänster? på sista bilden. det är vell (ifrån vänster) Ida, Lotta, Mican, du, Sofia, ?

2009-07-01 @ 19:05:03
Postat av: Mican.

hah johanna ser inte att det är Frida på bilden :P



O jag är världens bästa linslus :D

2009-07-01 @ 21:00:47
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ne såg inte dä 'LOL*

2009-07-02 @ 17:45:50
Postat av: Lotta

självklart får du titta i mitt nya album, snart klart faktiskt. ska skriva lite också i det... Måste åka in till stan igen så att du hittar där :)

2009-07-02 @ 19:43:33
Postat av: My

Vad snällt Lotta! Haha, jupp! Vilken perfekt ursäkt för att få åka in till stan även om man inte har pengar! ;-P

2009-07-03 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0