Elberoende eller vad?

Josse och hennes familj kom över till oss i fredags. Inget oväder men vi höll oss inne ändå. Vi är ju klasskompisar igen nu Josse och jag. Båda har kommit in på Kungshöga! Jag tycker det är jättekul att vi sökte samma skola och program! Vi har känt varandra sedan dagis när vi var runt två år och har följt varandra hela livet.


Igår åkte jag över till Ida. Jag tog moppen in efter att ha laddat den på el lite snabbt. Sedan gick jag in och kollade mobilen så den hade batteri. Därefter gick jag till den bärbara datorn och tog bort laddaren från den. Snacka om att jag är elberoende!

Hon har flera olika filmer som hon tycker är bra och jag hade bara sett ett par av dem så vi bestämde oss för att se några av dem. Vi åkte till city gross och köpte godis. Sedan åkte vi moppen hem till mig hämtade saker och åkte därefter tillbaka till Ida. Det slutade bara med två filmer för vi började kolla på dem rätt sent men kul hade vi!
Vi får se de andra filmerna en annan gång Ida!

På onsdag ska jag få följa med Ida till diggiloo! Tänker gå ut på nätet och se vad de är för artister som ska vara där i år!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ni verkar ha haft väldigt roligt... Hoppades att jag hade kunnat vara där. Här har det regnat från och till och då är det inget roligt att sitta i en husvagn och inte kunna prata eller ens tänka något, för man hör absolut ingenting... Tjingeling

2009-07-05 @ 15:01:05
URL: http://charmingsister.blogspot.com/
Postat av: My

Oj! Men kul att du har hittat en dator med internet! Läste din blogg men min dator krånglar så jag har inte kunnat kemmentera på din sida. ´

Hoppas du får lite bättre väder nu och att ni har det kul i Tyskland!:-D

2009-07-05 @ 21:05:52
Postat av: Carro

Fin blogg Mysan (y)

2009-07-06 @ 19:52:47
URL: http://caroliiiijne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0