Onsdag

Vilken härlig dag!!!!... inte.... men helt fel var den inte. ;0)

Sista timmen när alla satt helt tysta i klassrummet så började plötsligt min vän Ida som satt jämte mig i klassrummet fnissa! Alla satt o skrev och hon hade inte sagt något på jättelänge så det hela verkade lika konstigt. Det gjorde att alla nu lyfte sina blickar och kollade frågande på Ida. Det var så komiskt att jag också började fnissa och jag vet inte ens åt vad... Jag viskade till Ida när läraren pratade och undrade vad som var så roligt. Då berättade hon att hon tänkte på det som hade hänt för exakt en vecka sedan. Jag Ida och en till kompis trodde att våra danslektioner hade startat igen efter lovet då vi hade missförstått vår danstränare. Vi satt ensamma inne i danssalen som igentligen är en lokal som vår fritidsgård har som spelrum med bla fotbollsspel. Vi hade haft gympa dagen innan och Ida hade träningsverk. Därför satte hon sig ner och började stretcha med den andra kompisen på golvet medan vi väntade. Då så kom det in ett par personer i rummet som tänkte spela fotbollspelet. Vi tyckte att det var pinsamt att det bara kom in personer i rummet när de låg och sträckte på sig på golvet så vi skyndade oss ut. Detta hade Ida kommit att tänka på när vi satt och skrev om Sveriges regering, demokrati och monarki i klassrummet. Lite konstigt men jag skyller på att alla var väldigt trötta! :)

Efteråt halkade jag och Ida oss hem till henne. Vi hade riktigt kul och gjorde lite knäppa saker så som att blansera skedar på näsorna. Jag lyckades inte...!!! :0P




                              
                                  Det här får vi fösöka slå Ida!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är ju lite konstigt att jag kom på det just då menmen.

Det där kommer jag aldrig kunna slå med vi får väl försöka (((My)))

2009-01-21 @ 20:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0