Vart tar alla veckor vägen?





Sånt här håller vi på med i skolan!




Rusar mot studenten och allt vad det innebär! Beställde slutligen en balklänning igår kväll. Om 6 veckor är den här! Hur snart som helst!

Sedan underlättas naturligtvis livet av körkortet som nu är avbockat. Lättnaden att den biten slutligen är över går inte att beskriva. Något som naturligtvis var tvunget att firas, vilket jag gjorde på mitt eget vis!

Jag hade bestämt med Ida att vi skulle gå en promenad tillsammans, hon var intet ont anandes om att jag tänkte ta bilen, helt ensam, hem till henne. När jag kommer fram har jag fått ett sms om att hon tagit ett tåg senare hem men hon föreslår att jag kan möta henne på stationen. Så blev det men inte under samma förutsättningar som hon trodde! Ida blev jätteförvånad och fick äran att vara den första kompis jag skjutsade i bil i hela mitt liv!

På liknande sätt överraskade jag både Frida och Lina, reaktionerna var underbara!

Skulle kanske ta något mer körkort, bara för att få uppleva alla miner igen? Lastbil kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0