Present - bättre sent än aldrig

Igår, tillslut, fick jag och Johanna våran efterlängtade present.

Sofia och Ida åkte med mig i en bil, jag med ögonbindel. Efter vad som kändes som en jättelång resa, insåg senare att det kan det omöjligt ha varit, och en kort promenad där jag blev ledd av mina båda skrattande följeslagare fick jag till slut se vart jag hamnat.

Nämligen utanför en hårsalong i Mjölby. Där väntade ett bord med en bricka ost och kex. Jättegott!

Eller vänta, det var något mer....

Jo just det!

Alla blev fixade! Jag och Johanna var först ut. Helt chockade gick vi och tvättade bort allt smink som vi nyligen sminkat oss med. De andra som vetat vad som väntade hade naturligtvis inte brytt sig om att lägga tid på sådant innan!

Sedan väntade hårstyling och sminkning tills alla såg, även om det kan verka omöjligt, ännu bättre ut än vanligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0