Äventyren väntar

Det är ett helt okej lov måste jag säga! Har än så länge varit på en supermysig tjejmiddag för att fira att ytterligare två tjejer i gänget blir äldre. Om det nu är något att fira, snart är jag och Johanna ensamma yngst igen... Suck vad alla fyller tidigt på året!

Fast det innebär i och för sig en massa fester med tjejerna så här på våren vilket jag inte tänker klaga på. Ååh vilken vår vi alla har framför oss. Kryssning till Finland, bal, student och resa till USA.

Ja ni läste rätt allihopa! Jag, Lina och Frida åker till Florida i sommar! Ska bara beställa den där resan också... Förhoppningsvis är det avklarat på söndag. Längtar redan!

Övrigt som har hänt idag är att två småbrorsor dygnat och är så där lagom pigga för tillfället. De har spelat datorspel (fråga mig inte vad) HELA HELA natten och typ hela dagen igår och idag... Fattar inte hur de orkar!? Under tiden har jag gjort massor! Kollat på TV, spelat på mobilen, gått promenad, suttit i solen och inte minst... sovit.... Okej, inte jättevettiga saker det heller, jag ger mig.

Nu väntar en stor semla på mig, har ju trots allt varit fettisdagen i veckan. Läs det gärna fettis-dagen. Det är mycket roligare.



Resan till Stockholm med Lina och Frida 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0