Två små ljusstakar

Det händer konstiga saker ibland.

Leo hjälpte mig att lyfta ner saker från min garderob för någon vecka sedan. Tanken var att där skulle städas undan. Saker hamnar nämligen där när jag ska städa och inte orkar tänka ut vart de borde stå...

Till slut kom vi till två små ljusstakar. Det var det som var konstigt. Visst det var mina och det är inget konstigt med ljusstakar men kolla siffran innan. Två. Det stämde inte. De ska vara tre. Jag tänkte inte ens på det först. Inte innan Leo kommenterade det. Jag undrade hur det hade gått till, de står alltid tillsammans. Sedan letade igenom rummet lite snabbt i någon minut, kollade alla hyllor och bord. Nej, vad konstigt, den var borta.

Några dagar senare så hittade jag den där ljusstaken. Då hade jag nästan glömt bort att den saknades.

Den låg i min strumplåda.

Hur hamnade den där?

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha det är verkligen konstigt :O Det kanske är spöken?!?! :O Vem vet vem vet? :) <3

2011-01-12 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0