Jag har köpt hela världen för 35 kronor

Fick ställa väckarklockan idag så att jag skulle komma upp och kunna åka med till Norrköping. Efter en hel jul med lyxmat kändes det inte så där jättekul att gå tillbaka till den vanliga frukosten igen. Några amerikanska pannkakor som morfar gjort och som jag hittade i kylskåpet räddade dock hela morgonen!

Sedan blev det en riktig heldag. Både i Norrköping och Linköping. Jag har fyndat som bara den. Trots att det inte blev så många saker. Sitter för tillfället och myser i nyinköpta byxor. Känns helt rätt. Ska snart hänga upp det nyinköpta linnet på en galge och pynta rummet med en nyinköpt liten jordglob som hänger i ett snöre. Har dessutom slagit in en nyårspresent till Elin och lackat hennes paket. Blev inte sådär fantastiskt snyggt men det doftar så gott att det inte gör något! Även om inte Elin kommer få känna den underbara doften så får hon ett i alla fall ett paket med känsla.

Frida kom hem med en iPhone 4. En vit. Inte utan att jag kände ha-begäret... Dessutom lyckades vi leta upp ett fodral i guld. Lyxigt. Vit iPhone. Med guldfodral. Behöver man säga mer?

Äkta guld var det också har jag hört rykten om.






Jordgloben jag köpte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0