Johnossi i Oktober!

Nu har jag beställt biljett till Johnossis konsert i Norrköping den 15 oktober och jag längtar redan. Jag har precis skrivit ut biljetten och jag ska snart lägga den i tryggt förvar någonstans på mitt rum så att den inte blir förstörd. Sedan ska jag skriva in konserten med stora bokstäver i min kalender. 

Förra lördagen fick jag äntligen se Amanda Jenssen live! Hon var precis så bra som jag hoppades och hennes medmusikanter var störtsköna! Det var kul att få se en konsert där jag kunde majoriteten av låter och inte bara kände igen dem.

Nolliningen på skolan är igång och det är både skönt och tråkigt att inte bli nollad själv. Igår så var hela NV-programmet på en temadag vid en sjö och traditionen är att de nya eleverna ska bada. Det var kallt i luften och alla frös bara av att stå på land men de stackars ettorna fick hoppa i sjön ändå. De kom upp snabbt igen...

Ikväll så ska vi äta kronärtskockor och kräftor och jag längtar efter att få börja äta!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är säker på att du kommer lägga den där biljetten någonstans säkert och sedan glömmer du bort var du lagt den ;P hehe, det skulle bara vara så typiskt :) Love ya... ses hos Jossa på lördag :) ♥♥♥

2010-08-29 @ 13:49:06
URL: http://charmingsister.blogspot.com
Postat av: My

Antagligen x) Det gör vi! :D <3333

2010-08-31 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0