Kräftskiva

Jupp, nu har vi ätit en massa kräftor. Våra gäster som kom hit hade med sig en väldig massa kräftor som de fiskat upp hemma hos sig. Vi fick en stor låda av kräftor att äta och en lika stor att frysa in. Den första lådan räckte både igår och idag som lunch!!!

Kul hade jag också men jag var ju väldigt pigg efter att inte ha sovit något kvällen innan.... Jag kom ju hem inte jättesent men sent och sedan hade jag missat att dra ner rullgardinen. Suck..... Väckt av solen.

Vad sur jag blir när jag ligger i sängen med solen i ansiktet. Går jag upp och drar ner rullgardinen kommer jag inte att kunna somna om och ligger jag kvar kan jag inte somna om eftersom jag har världens strålkastare mot mig. Drog därför täcket över huvudet men insåg snabbt att det blev för jobbigt att andas. Till slut gick jag upp ur sängen och erkände mig besegrad.


Sedan när det blev eftermiddag och det kändes som att hela dagen hade gått trots att klockan bara var halv två så ringde Ida. Så det blev till att åka in till Mantorp, snacka lite samt kolla bilder. Sedan var jag tvungen att erkänna för mig själv hade jag hade en massa läxor att göra och åka hem. Vi i min familj ska nämligen åka till en stuga för att fira pappas 50-årsdag nu i veckan så då måste jag vara ledig.



En gammal bild som Ida tog på mig i sommar: (Jag ser väl inte ut helt som jag skulle önska men jag gillar den ändå ;) )


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg . allt bra med dej ? :)

2009-09-16 @ 07:20:43
URL: http://dayindayout.blogg.se/
Postat av: My

Jag förstod inte riktigt vem du var? Jo tack jag mår toppen! sj? :)

2009-09-18 @ 17:15:04
URL: http://mysssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0