Dop och tjejträff

Gårdagen tillbringades till stor del i bilen. Vi åkte nämligen upp till Stockholm där mitt kusinbarn Nova skulle döpas. Ett väldigt fint dop och det var nog tur att vår familj kom för det var inte så många på plats.

Sedan var det bara att sätta sig i bilen och åka hem igen. På kvällen skulle jag åka på klassåterträff med de tjejer jag gått i samma klass som i mellanstadiet.

Vi var fem stycken med mig inräknat. Faktum är att vi var tio stycken när vi gick ut så hälften kom faktiskt. Jag blev så förvånad när vi konstaterade det. Jag kom ihåg oss som många fler!

Jag kom till Mathilda lite sent. Något som inte var så konstigt då jag faktiskt varit i Stockholm! Därför hade jag bestämt att jag skulle äta innan. De andra åt pizza på plats.
När jag kom så var jag ändå inte jättesen. Bara någon halvimme efter de andra.

Jag ställde ifrån mig moppen vände mig om och såg att Mathildas hus var helt släckt. Vad trött jag blev! Hade jag åkt fel? Skulle vi ha varit hos Lotta istället? Eller hade de bestämt sig för att äta pizzan på pizzerian istället för att köra hem den?

Efter ett snabbt samtal till Ida fick jag veta att vi inte skulle vara i det stora huset utan på ett annat ställe. Mathilda och hon var och hämtade pizza och Lotta och Eve var kvar hemma hos Mathilda.

Det första Lotta frågade mig när hon insåg att jag kom tidigare var: "Du skulle väl inte ha pizza?" Det skulle jag ju inte men i tre sekunder funderade jag på att skojja med dem. Fast jag skonade dem från det elaka skämtet och sa som det var.

Kvällen gick snabbt och jag hade jätteroligt. Det blev en hel del minnen, prat om fötter och en massa förvirrat prat om tjugor och annat. Tack alla för kvällen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hade jättr kul :D Tack för kvällen <3

2009-09-22 @ 08:11:21
Postat av: Lotta

Tack för kvällen gumman <3<3 Skulle skojjat med oss va? :P Jahaja, är det sådan du är...? Men jag älskar dig i all fall :* <3<3

2009-09-25 @ 18:45:23
Postat av: My

oh no, vilken osis att du såg det här Lotta!!! Nu vet ju du hur jag är!!!:O Vilken tur att du inte hatar mig för det! :S ;) :* <3<3

2009-09-25 @ 21:45:42
Postat av: max

Är fötter intresant?

2009-10-13 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0