Inspärrade i tre år utan att ha blivit upptäckta

Idag har jag tillbringat dagen på Mjölby Kulturskola. Jag var där mellan halv tolv och fyra. Sammanlagt spelade jag i en kvart. Resten av tiden spelade jag med de yngre violinisterna för att hjälpa dem att spela. Jag trodde faktiskt att lita mer tid skulle gå till oss äldres spelande fast det var roligt att få vara den som var duktig. Mycket bra för ens ego måste jag säga!

När jag kom hem så låg det en massa tröjor och T-shirts som jag aldrig sett förut över hela golvet.

Min lillebror hade sagt åt att han tyckte att det lät som att det var lite dämpat ljud i hans bastrumma. (Jag kan inte säga att jag håller med som bor vägg i vägg med honom) Därför ville han öppna upp den och kolla inuti. Pappa har dock inte tyckt att det finns någon anledning och har sagt att han inte tror att det finns något i den.

Fast idag hade de då öppnat den. Där i fann de tjugo tröjor/T-shirts och två par långkalsonger som den tidigare ägaren lagt dit. I tre år har vi haft trumsetet utan att upptäcka detta! Därför kära läsare, låg det en matta utav tröjor på golvet när jag kom hem. Mina småbrorsor ville visa hur mycket det rymts i bastrumman!







Kommentarer
Postat av: ...

mycket kläder

2009-10-31 @ 20:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0