Sexton

Nej jag har inte gått upp drastiskt i vikt. Läs igen. Det står inte sex ton. Det står sexton. Den där siffran som jag fyller idag. Den siffran som jag har blivit stämplad av över en natt.

Jag har haft en underbar födelsedag! Imorse väcktes jag av min familj och mormor och morfar och deras hund! Glöm inte hunden som sprang runt i sängen när jag yrvaket vaknade till gratulationssången!!!


En "registreringsskylt" som egentligen är till för barnvagnar. Syftar till att jag numera är så gammal att jag får övningsköra. Frågan är vad jag sa göra med den. För tillfället så funderar jag på om man kan fästa den på skåpet på något sätt....


Max och Leos present till mig och kolla vad det står! My (!!!) sweet little Chili


Presenten jag fick av Josse förra helgen! Kolla vad det står! My (!!!) Key


Kortet jag fick av mormor och morfar. Katt = småbrorsor, hund = gissa... ^^


Kortet till vänster som jag fick av familjen, kort till höger som jag fick av farmor

Efter att mormor och morfar åkt så åkte vi in till IKANO och jag satte sprätt på pengarna jag fått. Kläder blev det! :) Samt testande av kläder som var jättesnygga men alldeles för dyra!

Mormor frågade mig vad som hände när man fyllde sexton. Förutom att man fick börja övningsköra. Jag tänkte en stund. Sedan tänkte jag lite till. Sedan kom jag fram till att det enda som händer är att man inte kommer in som barn på olika ställen längre. Jag får betala vuxenpris. Det är tur att jag har CSN-kortet...


Kommentarer
Postat av: IdaBjörk

Hoppas att du hade en trevlig födelsedag, trota att jag inte kunde vara där med sig ;D haha Nae då, vad fick du? Och vilka kläder köpte du för pengarna?



Vi måste vara någon dag, saknar dig <3 puss

2009-11-10 @ 15:45:44
Postat av: My

Tack!<3 :D Ja det måste vi!!! Jag köpte två linnen och sedan lite av ett par jeansleggins för era pengar! Tack så mycket!!! :D Fast jag köpte så att jag fick hela jeansleggings genom att lägga till andra pengar som jag fått... :P

pussokram <3 :)

2009-11-11 @ 14:23:03
Postat av: My

Tack!<3 :D Ja det måste vi!!! Jag köpte två linnen och sedan lite av ett par jeansleggins för era pengar! Tack så mycket!!! :D Fast jag köpte så att jag fick hela jeansleggings genom att lägga till andra pengar som jag fått... :P

pussokram <3 :)

2009-11-11 @ 14:23:19
Postat av: sofia

Grattis my! :D Jag smsade men det värkar inet kommit fram :S hehe, men hoppas du hade en underbar dag! :) Kramar från Sofia! :)

2009-11-14 @ 15:05:24
URL: http://sofiamariaroberttson.blogg.se/
Postat av: My

Näe det har inte kommit fram något sms! Fast tack ändå Sofia! :D Jag hade en jättebra dag! :)



Det får vi! :) Kram <3

2009-11-14 @ 15:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0