Varmt

Jag är jättevarm! Vilket väder! Kan inte bli bättre!!! :-D

Igår
Klantig som det är så glömde jag helt att berätta att jag faktiskt badade i poolen för första gången det här året igår. Jag satt ju framför datorn och var fortfarande blöt i håret och alltihopa men lyckdes ändå glömma att skriva det på bloggen....
19 grader var det så det var inte så farligt. Fast det var på kvällen så det var ingen varm sol som mötte en när man klev upp. Tyvärr....

Snart
Ska snart iväg och spela kvartett. Vi ska försöka klara av att spela själva utan lärare. Han var iväg på någon resa till bodaborg med de yngre som spelar stråkinstrument. Det ska nog gå bra ändå!

Skolan
En väldigt slapp dag. Jag missade både delar av SO:n och biologin eftersom jag var upptagen meda att träna på ett framträdande jag ska vara med på på skolavslutningen. Lotta och Carro ska sjunga och jag ska försöka spela i bakgrunden. De skulle kanske föröska få med sig Samuel på bas och Linda ska kompa på piano. Dessutom ska de försöka få så att kören sjunger med i slutet så jag tror det kommer bli ett häftigt nummer!

På bilden sa vår lärare att vi inte behövde vara kvar om vi inte hade något att göra utan vi kunde ta ledigt och gå hem och plugga prov. Jag som åker buss blev dock kvar. Mican övertalade mig att spela lite fiol så det gjorde jag. Tvivlar på att det blev så njutsamt. Hade inga noter med mig och kom inte på någon bra låt men lite fick de höra i alla fall!



Härliga poolminnen med rapsen i bakgrunden! :-D


Kommentarer
Postat av: Mican.

Du spelade jätte bra ju!

2009-05-25 @ 21:14:46
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0