Obama-dagen


                      
                           (Barack Obama för dem som inte vet)    


Har precis tittat på direktsändingen från när Obama tillträdde som president. Han höll ett långt tal och den biten som jag lyssnade på lät riktigt bra!!! ;P Det är faktiskt en historisk händelse som hände idag och det är lite häftigt även om jag inte är speciellt insatt i politiken i USA.
   Jag har varit riktigt riktigt trött idag. Att stiga upp var som att försöka kliva upp ur sin grav. Jag tappade snabbt räkningen på hur många gånger jag gäspade under fömiddagen.
   Vi hade någon slags musikunderhållning i skolan med personer från en gymnasieskola med musikinriktning. Jag tyckte det var riktigt bra men är tveksam för om alla tyckte det. =0) 
   Den dumma stukade foten är bättre nu. Var dock inte med på gympan. Satsar på att vara med nästa gång.
   
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg med en bit av det men tröttnade för att han pratade så mkt (upps). hehe

2009-01-20 @ 19:59:45
Postat av: Ida

Jag såg med en bit av det men tröttnade för att han pratade så mkt (upps). hehe

2009-01-20 @ 20:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0