Lördagen den 17:e januari

Drog runt med Ida igår efter skolan. Vi försökte sälja fryspåsar så att vi får in lite pengar till klasskassan. Jag stukade foten på gympan så man kan lungt säga att det gick långsamt... Väskorna med både gympakläder, gympaskor, blöta handdukar och massvis med fryspåsar vägde säkert minst ett ton och gjorde inte det hela lättare. Vi fick ett par påsar sålda innan vi till slut lämnade gymnpaväskorna hon Ida. Puh... Sedan så skrev jag ner hur många påsar vi sålde var och när vi kom tillbaka till Ida så saknades det pengar!!! Inte mycket men det saknades. Snacka om panik! Det visade sig till slut att jag hade tagit några utav pengarna när Ida stog upptagen och sedan hade jag glömt det. För egentligen så var det ju Ida som skulle ha alla pengar. 
   När jag kom hem åt jag en härlig middag med rökta räkor. Himelskt gott! Somnade tidigt då vi hade släpat runt på de tunga väskorna i en och en halv timme ute i kylan.
   I morse väckte pappa mig vid 10 efter att jag hade sovit i 11 timmar! Pappa drog med sig vår familj ut för att titta efter örnar på ett ställe där de lagt ut mat för att locka till sig just dessa stora fåglar. Det blev dock inga örnar för vår del. Led mest av att gå runt på bucklig mark med min stukade fot. Lyckades till och med vricka till den igen. Det är väldigt irriterande att man inte ska kunna gå bara för att man fintade bort sig själv när man spelade basket!!! Jävla fot....
;P

                                 
(Inte de rökta räkorna men krabba som vi åt i Lysekil för ett tag sedan)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var nog det jobbigaste på länge!

"Hoppas den här jävla klassresan blir bra" för att citera en vän ;D hehe

2009-01-18 @ 18:14:46
Postat av: Ida

det var ida nyss men det fattar du väll :D upps...

2009-01-18 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0