Två My?

Just för tillfället finns det två My som delar utrymme i mitt huvud. Om inte fler! :S

Nu kommer säkert flera tro att jag plötsligt kommer erkänna en psykisk sjukdom när som helst. Att jag har flera personligheter och tvångstankar och hela köret.

Så roligt ska ni dock inte få ha det. Med flera My menar jag att jag inte riktigt kan bestämma mig.


Är det bara skitkul eller jobbigt eller nervöst att börja en ny skola. Vanliga My säger helt klart att det kommer bli skitkul med nytt folk (lite nytt folk i alla fall) . Samtidigt tycker lata My att det är lite jobbigt med skolan nu. Jag kan inte komma ihåg något sommarlov som gått så fort!

Nervöst fattar jag inte varför det skulle kunna vara. Varför skulle jag vara nervös? Det borde den del av mig som tycker det kunna stå för men nej. Det kan den inte.... Jag vet inte alls. Det finns inga argument. Ändå finns det en idiotisk gnagande känsla som jag inte kan sätta fingret på.....

Hoppas alla ni andra som läser detta och ska börja i en ny skola får en bra skolstart! Själv ska jag vara i min skolas aula om 14 timmar och 35 minuter. När jag ändå är igång så vill de olika My hoppas varandra lycka till. Alla svarar att de tror att det trots allt kommer bli toppen!

Kommentarer
Postat av: Micaela :)

sv; haha okej ;)



jag känner precis som dig, är inte nervös men ändå så är jag det :D

2009-08-16 @ 21:32:36
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: elin

fin blogg, allt bra med dig? :) KRAM

2009-08-17 @ 10:27:17
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Postat av: My

Jag vet inte riktigt vem du är men jag mår jättebra, tack! ;) Själv? :)

2009-08-18 @ 14:53:57
URL: http://mysssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0