Första skolveckan på gymnasiet

Faktum är att det har varit en riktigt bra vecka som varit riktigt slapp!
Jag gillar fortfaranade klassen och faktiskt alla andra de äldre människorna som jag har träffat som också går natur!

Igår fick alla vi "nollor" som lät oss övertalas hoppa i sjön. Kallt men man överlevde helt klart!

Innan dess gick vi ju ett varv runt hela sjön! Stön... ;) En hel del stationer och jag tyckte att vårt lag klarade de flesta bra! Har lite svårt att komma ihåg vad vi hette. Jag tror det var "Vilken ost tycker din mamma om?" Jag bidrog inte så mycket till namnet själv så jag har det som ursäkt för att jag inte kommer ihåg oss exakt. ^^

Efter doppet i sjön så blev jag, tro det eller ej, blöt i håret och efter skolan skulle jag ta tåget in till mamman i Linköping. Så jag gick runt i stan med nytorkat, helrufsigt och tovigt hår i en och en halv timme. Härligt! "Se upp för trollet!"  ;)
Jupp, folk fick ta mig som jag var helt enkelt! Jag skyller allt på de hemska treorna.

För övrigt fick vi lämna T-shirts till våra faddrar som de nu under helgen ska fixa till. Därefter ska vi bära dem hela veckan lång! Man kommer utan problem se vilka som går natur.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0