Bra väder ju

Jag har gjort jättemycket sedan senaste blogginlägget. Ojojoj!
Men jag har ju njutit av vädret, inte suttit vid datorn!
Idag när vädret inte var lika bra kom jag plötsligt på. Bloggen! Ooops.....

Jag har varit på lundby med Ida två gånger. Första gången var det jättefint väder hela tiden. Fram tills vi gick upp ur vattnet och ville lägga oss i solen och värma oss lite. Nej, då dök det plötsligt upp en massa moln och djävlades!

Andra gången fick vi skjuts in med Idas familj och en vän till deras familj. Det var jättehärligt väder! Lång glasskö dock men det får man ju leva med eller hur!?

Skänninge marken har jag också varit på. Ida och jag var där marknadens första dag. Josse, Ida och jag den andra. Så mycket köpt blev det väl inte och varmt var det men kul hade vi ändå!

Sedan har jag spårat framtida klasskompisar. Jag har hittat både mitt schema och alla klasskompisarna på nätet. Därefter har jag letat igenom avslutningskattalogen så att man kanske känner igen lite folk. Samt letat efter dem på facebook. Vilket kanske var att gå till överdrift men varför inte? Det kan väl vara kul? ;)

Igår fick jag ett sms av Josse. Hennes lillebrors katt har fått fyra kattungar! Äntligen! Mamman var tjock som en boll och alla väntade på att ungarna skulle komma!

Kommentarer
Postat av: Josse

Kattungarna är jättesöta <3 Måste träffas nån dag så att jag oxå får kolla igenom katalogen inför skolstarten... vill oxå se hur alla ser ut :)

2009-08-11 @ 09:45:58
Postat av: Anonym

Ja så klart vi måste! Jag har hittat de flesta! Fast många har varit duktiga på att klä ut sig... ^^

2009-08-12 @ 15:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0