Nästan frisk

Har inte skrivit något på länge. Jag skyller det på att jag först var i Skåne under påsklovet och sedan när jag kom tillbaka blev jag sjuk. :-(

Lovet har varit härligt. Bra väder och jag har totalstruntat i alla läxor. Kanske inte så bra nu efteråt. Jag har fått sitta hela dagen idag. Det tar sån tid när man inte är riktigt frisk..... Hade lixom inte planerat att bli sjuk. Dessutom har jag missat sista repetition med kvartetten nu innan vi ska ha konsert. Lagom bra känner jag...

Nu ska min kära bror ha datorn så jag avslutar inlägget här. Kommer antagligen till skolan imorgon. Klasskompisarna har tydligen fått veta vilka skolor som de har kommit in på. Vill få reda på vilka skolor jag har kommit in på! :-)

Kommentarer
Postat av: johanna

kry på dig , men du kommer komma in på alla dina val my puss

2009-04-16 @ 08:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0