Ja, ja Mican

Mican har uppmärksammat att jag inte har bloggat nu på ett tag. Jag har inte orkat lägga någon tid på det. Duktig som man är. Fast nu är det inga läxor i skolan för första gången på riktigt länge! :O

Vi har avslutningsfoto på måndag med klassen. Sporttema av allt man kan hitta på.... :S Jag som ägnat SÅÅÅÅ mycket av mitt liv åt sport är måttligt nöjd men det var ju vad flest personer vill så. Jag tänker ha hockeytröjja, basketboll (kanske som jag ska hålla på huvudet! :D) en handboll och en fjäder som man har när man spelar badminton. Får se om jag hittar något mer knäppt till min samling!

Jag har börjat spela cello i orkestern nu! Jätteglad men jag kommer spela med ett par tjejer som är mycket yngre och har spelat längre och som är mycket bättre. Publiken kommer tro att jag är lite konstig som ser äldre ut men knappt kan spela.... :S

Jag och Ida gick och kollade på ungdomsmusikårn med drill nere vid klämman. Jag hann inte se dem tända brasan för pappa kom och hämtade mig. Jag hoppas att inte hela klämman står i brand nu. Tydligen så har det varit risk för gräsbränder och det blåste rätt så mycket. :S


Cool färgglad cello


Kommentarer
Postat av: Mican

Trevligt att du bloggar :D Duktig flicka <3

2009-04-29 @ 21:48:32
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: mican

Trevligt att du bloggar ;D Duktig Flicka <3

2009-04-29 @ 21:49:28
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0